sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Ninge

Ninge... Ninge peste inima mea,
Cu fulgi prea grei, săraţi şi plini de dor,
Mai lasă-mi un viscol din partea ta,
Mai dă-mi o ninsoare ca apoi să mor!

Ninge... Mă dor pleoapele pline de gheaţă
Şi inima tremură de durere prea rece,
Mai dă-mi un fulg cu albă speranţă,
Mai dă-mi omăt, amarul să-nece.

Ninge... Ninge peste capul meu plecat
Şi orele trec sub imense troiene de dor,
Mai dă-mi o lacrimă de gheaţă şi-un oftat
Să simt atât de dulce recele-ţi amor!

Ia-mă în braţele tale ninse cu iubire
Şi-mbracă-mi buzele cu sloiuri de gheaţă,
Pune-mi fulgi pe gene să am ca amintire,
Doar chipul tău când voi fi-ncetat din viaţă.

Şi-apoi să vii să mă topesc sub gheaţa ta,
Să mă unesc încet cu zarea albă şi cu gerul greu,
Să simt iubirea ta, să-mi curgă lacrima
Şi tu să mori cu mine când Soarele e zeu.

Să ne topim uitând de amărăciunea clipei,
Îmbrăţişaţi, uniţi în frigul infernal,
Când gheaţa e-n palatul de netopit al sticlei,
Când totul e uitare, când totu-i ideal!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu