luni, 27 februarie 2017

La muți ani, mămico!


Te-ai gândit vreodată că sărbătorim îngeri și pe Pământ? Ups, stai, nu credeai că există îngeri pe Pământm nu-i așa? Ei bine, te contrazic sau poate, pentru cei care credeau deja, merită să spun: te susțin! Cred în îngerii ăștia frumoși de pe Pământ. Cred în ei cu toată ființa mea și mă bucur că am șansa de a avea și eu câțiva în viața mea. Așa mi-e drag să stau sub aripile lor protectoare! Așa mi-e drag să mă lovesc de privirea lor plină de dragoste... Hei, mamă? Ți-ai dat seama că vorbeam despre tine, nu-i așa? Da, da, tu, îngerul copilăriei mele, îngerul vieții mele. Mi-ai dat din tine totul: de la viață până la credințe, valori, zâmbete, hăinuțe, lacrimi de fericire, iubire, mângâieri, jucării, cuvinte din cuvintele tale. M-am desprins de tine, fizic, și nu mă voi pierde niciodată de tine spiritual. Ești totul meu, fac parte din tine și faci parte din mine! Oare cum poți fi atât de frumoasă? Nu găsesc cuvinte care să te egaleze, mama! Lasă-mă doar să îți spun un sincer LA MULȚI ANI și mai vreau, pe viitor, să îți ofer măcar un sfert din câtă fericire mi-ai oferit tu. Îți doresc și ție bucuria pe care o simt de fiecare dată când mă colăcesc în brațele tale! Îți doresc să fii una cu infinitul! La mulți ani, mămico!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu